Faculty Member, PhDAyşe Bengi Özçelik

Education: 

PhD in Management, Istanbul Technical University (2015- ) MA in Marketing Communication, Istanbul Bilgi University (2012-2015) BS in Industrial Engineering, Istanbul Technical University (2008-2012)

Akademic Works:

Özçelik, A. B., Telci, E. E. and Burnaz, Ş. (2016), “Mobil İnternet, Tüketici Materyalizmi ve Alışveriş Bağımlılığı: Alışveriş Motivasyonlarının Düzenleyici Etkisi Üzerine Bir Araştırma,” Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

Özçelik, A. B., Arslanoğlu, B., Karaosmanoğlu, E., Elmadağ Baş, A. B. (2016). “Hizmet Hatalarının Telafi Edilmesine Yönelik Çözümlerin Tüketicilerin Satın Alma Sonrası Tutumlarına Etkisi: Düzenletici Odak Teorisi Yaklaşımı”, Proceedings of the 21st National Marketing Congress, 06-08 October, Kütahya, Turkey.

Ceylan, C., Özçelik, A.B. (2016) “A Circular Approach to SERVQUAL and HOLSAT: An Implementation Suggestion”. Journal of Hotel and Business Management, 5(1), doi: 10.4172/2169-0286.1000125